Uw zorgvraag        Thuiszorg        Locaties        Zorg aanvragen        Huurwoningen        Werken bij

Medewerker IT Servicedesk

Voor onze nieuw op te zetten IT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Medewerker Servicedesk. Na een periode van outsourcing, willen wij dit als organisatie graag weer in eigen beheer gaan doen. Dat betekent dat er voor jou als medewerker kansen liggen om mee te denken over en het mede vormgeven van deze afdeling en de werkprocessen. Als Servicedeskmedewerker gebruik je je kennis en kunde om samen met je team, interne klanten (oftewel jouw collega's) die tegen diverse IT- gerelateerde problemen aanlopen, te helpen en ondersteunen. Samen met je team ben je het eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor het oplossen van allerlei problemen. Je draagt bij aan een snelle en correcte behandeling van vragen, meldingen en verzoeken over automatisering, problemen in de infrastructuur of over applicaties. Op termijn kijken we naar een integratie met de facilitaire servicedesk, waardoor je inzet ook op andere terreinen gevraagd zal worden.

Als Medewerker IT Servicedesk help en ondersteun jij de interne klanten van Zonnehuisgroep Noord, van zorgmedewerkers, kantoormedewerkers tot directieleden, op een professionele wijze bij het gebruik van hardware, devices, printers, telefonie, bedrijfsapplicaties en kantoorautomatisering. Bij storingen begrijp je dat snelheid en urgentie hiermee tezamen gaat. Je kan probleemoplossend denken en voelt de verantwoordelijkheid om je interne klant snel te helpen. Als eigenaar van de melding blijf je deze ook volgen om voortgang en afhandeling te borgen.

Daarnaast weet je hoe de IT Servicedesk de spin in het web wordt en blijft. Je hebt ervaring en passie voor het bieden van proactieve en klantgerichte ondersteuning en bent niet bang voor veranderingen. Daarentegen: jij vindt het leuk om nieuwe dingen te proberen en ziet geen problemen, maar kansen, mogelijkheden en oplossingen.
 


Wat jij gaat doen

  • Je behandelt vragen omtrent IT-problemen, bepaalt de impact van verstoringen, prioriteert gemelde problemen en instrueert gebruikers;
  • Je houdt de diverse klanten van de voortgang op de hoogte en escaleert waar nodig zowel intern als bij externe samenwerkingspartners;
  • Je houdt de documentatie van applicaties, werkinstructies voor de installatie van hardware en de kennisbank actueel;
  • Je beheert diverse applicaties, hardware en tools;
  • Je begeleidt en plant upgrades in samenwerking met de leverancier;
  • Je signaleert en verzamelt wensen van gebruikers en rapporteert/adviseert hierover aan de leidinggevende;
  • Je draait rapporten over de inkomende meldingen, analyseert deze en stelt verbeteringen voor;
  • Je draait mee in de storingsdienst buiten de reguliere kantoortijden.
  • Op termijn kijken we naar een integratie met de facilitaire servicedesk, waardoor je inzet breder wordt dan IT gerelateerde vragen.
     

Functie-eisen

  • Minimaal een mbo-diploma niveau 4 in ICT Beheer
  • Ervaring in een soortgelijke functie binnen een Servicedesk omgeving
  • Bij voorkeur ervaring met Windows, Active Directory, TOPdesk, Microsoft Office (365), Uniflow, werkstation patching, drivers en netwerkkennis
  • Je hebt een pre als je ook reeds ervaring hebt met AFAS, SDB ECD, SDB planning, Zivver, Medimo, Ysis, en Nedap ONS.
     

Ben jij

  • Klantgericht en beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als schrift?
  • Oplossingsgericht en in staat de vraag achter de vraag te achterhalen?
  • Gemotiveerd om diverse klanten te ondersteunen door dicht op de ontwikkelingen binnen het bedrijf te staan?
  • Iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en weet jij met klanten op verschillende niveaus te schakelen?
  • Gedreven om bij te dragen aan de continue verbetering van onze dienstverlening en werkprocessen door verbetervoorstellen te doen?
  • Succesvol in samenwerken?

Dan is deze baan echt iets voor jou!
 

Taalvaardigheid

Vereist: Nederlands
 

Wat bieden wij jou?


Een plezierige werkomgeving in een organisatie die in beweging is. We bieden je een baan met veel afwisseling, kennisdeling en de mogelijkheid om jezelf te ontplooien.

  • We bieden een jaarcontract voor 36 uur (fulltime) per week met de intentie deze voor onbepaalde tijd te verlengen als we goed bij elkaar passen
  • Je krijgt een salaris volgens de CAO VVT, FWG 40 (maximaal € 3.060,18 euro bruto per maand bij een fulltime dienstverband)
  • Diverse ontwikkel-, opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • Deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn
  • Een nieuwe (elektrische) fiets, voordelig fitnessen of wil je toch liever een laptop of een tablet? Wij bieden een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden!

 

Meer informatie en solliciteren

Voor meer informatie bel je met Ryanne Meijer via telefoonnummer 06 118 68 352.

Wil je direct solliciteren? Stuur je brief met CV voor dinsdag 8 februari a.s. naar sollicitatie@zonnehuisgroepnoord.nl onder vermelding van vacaturenummer 21.161.

Kom je bij ons in dienst, dan vragen we je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

 

Liever flexibel aan de slag?