Uw zorgvraag        Thuiszorg        Locaties        Zorg aanvragen        Huurwoningen        Werken bij

Medewerker Verzuim - en Personeelsadministratie

Word jij onze nieuwe P&O collega?

Ben je een ster in het werken met administratieve P&O processen? Krijg je energie van een functie waarin je mag organiseren, plannen en uitzoeken? Ben jij op zoek naar een veelzijdige baan binnen een ambitieus team? Lees dan wat wij te bieden hebben! Ter ondersteuning van onze P&O afdeling zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

 

Wat ga je doen?

Als medewerker Verzuim- en personeelsadministratie zorg je ervoor dat de personeelsdossiers en verzuimdossiers volgens alle richtlijnen en kwaliteitseisen worden ingericht en bijgehouden. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve processen en de financiële geldstromen, denk hierbij aan Eigenrisicodrager schap Ziektewet, No risk polis, WAZO, etc. Je werkt nauw samen met de P&O- en Vitaliteit Adviseurs en je collega’s van de P&O administratie. Je gaat met name aan de slag met onderstaande werkzaamheden:
Personeelsadministratie

  • Je verzorgt de administratieve afhandeling van medewerkers die in- en uitdienst gaan
  • Je verwerkt diverse mutaties van en over medewerkers
  • Je bent vraagbaak voor collega’s over wettelijke en interne regelingen en toepassing CAO

Vitaliteit en Verzuim

  • Je plant consulten in voor de bedrijfsarts en Inzetbaarheidscoach
  • Je controleert welke meldingen wettelijk richting UWV doorgegeven moeten worden
  • Je bewaakt op dossierniveau het verzuimproces op kwaliteit
  • Je  zorgt voor de administratieve afhandeling rondom de processen van Eigenrisicodrager- schap Ziektewet, WAZO, etc.
  • Je lost zelfstandig vraagstukken op van de eigen afdeling
  • Je beantwoord vragen van medewerkers via diverse kanalen


Jouw werkplek

Je maakt onderdeel uit van de afdeling P&O. Binnen de afdeling ga je nauw samenwerken met een team van 11 collega’s van de P&O administratie. Daarnaast werken er binnen de afdeling nog verschillende adviseurs. Samen werken we aan de totstandkoming van ons P&O beleid en de uitvoering daarvan. Ons streven is de diverse locaties van Zonnehuisgroep Noord zo goed mogelijk te ondersteunen en faciliteren zodat zij zich kunnen richten op het bieden van de best mogelijke zorg aan onze cliënten.

 

Wie ben jij?

In onze dynamische werkomgeving is het belangrijk dat je goed kunt plannen en organiseren, administratief sterk bent en de juiste prioriteiten weet te stellen. Jouw kracht ligt in het nauw samenwerken met onze adviseurs en locaties. Met jouw vooruitziende blik ben je ze altijd net een stapje voor. Je bent zeer klantgericht en kunt probleemloos verschillende werkzaamheden combineren.

  • Je hebt een relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau bij voorkeur richting P&O
  • Je hebt minimaal 3 -5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met AFAS
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je bent van nature een verbinder en kunt goed samenwerken
  • Je bent iemand die snel kan schakelen en resultaatgericht is
  • Je zorgt ervoor dat de werkzaamheden op accurate wijze worden afgehandeld
  • Je hebt integriteit hoog in het vaandel staan
  • Je beheerst zowel de Nederlandse taal als MS Office uitstekend

 

Wat hebben wij jou te bieden?

Een plezierige werkomgeving in een gezellig team en informele organisatie. We bieden je een baan met veel afwisseling, kennisdeling en de mogelijkheid om jezelf te ontplooien. Jouw thuisbasis wordt het centraal bureau in Zuidhorn. Na de inwerkperiode behoort (gedeeltelijk) thuis werken ook tot de mogelijkheden.

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een dienstverband van 20 uur per week
  • De functies zijn ingeschaald in functiegroep FWG 40 van de CAO VVT, dit is maximaal                € 3.159,64 bruto per maand op fulltime basis (36 uur)
  • We bieden diverse ontwikkel-, opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • Deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn en een aantrekkelijke eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Korting op een nieuwe (elektrische) fiets, een laptop of tablet of liever voordelig fitnessen? Wij bieden je een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden

 

Wie zijn wij?

Zonnehuisgroep Noord biedt specialistische zorg en behandeling bij mensen thuis of bij een locatie in de provincie Groningen. Cliënten in de gemeenten Westerkwartier, het Hogeland, Eemsdelta en Midden-Groningen kunnen rekenen op een breed dienstenpakket, passend bij de persoon en zijn behoeften. Dit doen we samen met de cliënt, mantelzorgers, naasten, deskundige medewerkers en vrijwilligers. Vanuit ieders eigen kracht. Als medewerker bij Zonnehuisgroep Noord heb jij binnen je team je eigen unieke inbreng. We zijn ambitieus en willen continu verbeteren en vernieuwen. We ondersteunen jouw ambities en persoonlijke ontwikkeling met diverse scholingen. Want ook jouw persoonlijke groei realiseren we samen vanuit eigen kracht!

 

Meer informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met één van de collega’s van de P&O administratie: Lisa Hoes via telefoonnummer 06-823 355 35 of met Anna Boomsma via telefoonnummer 06-317 708 40.

Wil je direct solliciteren?

Wil je direct solliciteren? We ontvangen graag je sollicitatie via onderstaande button. Donderdag 7 juli staat gereserveerd voor de gesprekken. De sluitingsdatum van deze vacature is maandag 4 juli.

 

 

 

 

Kom je bij ons in dienst, dan vragen we je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.  

 

 

Liever flexibel aan de slag?