Uw zorgvraag        Thuiszorg        Locaties        Zorg aanvragen        Huurwoningen        Werken bij

Applicatiebeheerder | Centraal bureau Zuidhorn

Ben jij een daadkrachtige ICT-er?

Ben jij een professional op het gebied van applicatiebeheer en ga je daadkrachtig en proactief te werk? Heb je ervaring met het beheren van applicaties en zie jij het als uitdaging om onze processen en systemen nog verder te optimaliseren? Lees dan snel verder wat we jou te bieden hebben.


Wat ga je doen?

Je gaat aan de slag met diverse applicaties zoals Microsoft 365, Zivver, Aysist, FMIS, Afas en gaat je richten op gegevensoverdracht, op de inrichting van koppelingen via de ESB, Point to Point (PtP) en het automatiseren van de huidige import/export bestanden.

Op een bevlogen en proactieve wijze ondersteun jij de gebruikers waar nodig. Als applicatiebeheerder werk je samen met collega functioneel beheerders, superusers en de systeembeheerders. Je hebt een zelfstandige werkhouding en rapporteert aan de coördinerend strategisch adviseur ICT.

  • Je wordt (mede) verantwoordelijk voor het in stand houden, beheren, inrichten, testen en wijzigen van diverse applicaties
  • Je draagt zorg voor het beheren van koppelingen met andere applicaties
  • Je signaleert en verhelpt storingen en problemen en geeft deze eventueel door aan de leverancier
  • Je adviseert en ondersteunt gebruikers bij het juist en efficiënt uitvoeren van hun activiteiten
  • Je coördineert en faciliteert opleidingen voor gebruikers, beschrijft werkprocessen en ontwikkelt / ontwerpt nieuwe toepassingsmogelijkheden / functionaliteiten binnen applicaties
  • Je signaleert mogelijkheden tot verbetering door contacten met gebruikers en eventueel externen (intermediair functie)
  • Je coördineert en faciliteert administratieve werkzaamheden zoals versiebeheer en autorisatiebeheer, of bent procesverantwoordelijke
  • Je neemt deel aan projecten of treedt op als projectleider
  • Je ziet toe op het op het toepassen van de juiste parameters op basis van de relevante wet- en regelgeving


Over ons

Zonnehuisgroep Noord biedt met 1600 medewerkers zorg, specialistische behandeling en begeleiding aan 1500 mensen thuis of bij één van onze locaties in de provincie Groningen. We sluiten de zorg zoveel mogelijk aan bij de mogelijkheden, behoeftes en gewoontes van de cliënt. Hierbij gaan wij uit van de eigen kracht van de cliënt. In onze organisatie draait het om oprechte en persoonlijke relaties. Iedereen, jong of oud, wil graag onafhankelijk leven, zelfstandig én zelfbeslissend. Het is onze uitdaging om dat te ondersteunen.


Wie ben jij?

Jij bent een teamspeler met affiniteit voor de zorg en een grote dosis inlevingsvermogen. De collega’s waar je mee en voor werkt zijn op verschillende niveaus werkzaam binnen de organisatie, hier speel jij met gemak op in. Op een klantgerichte manier zorg jij ervoor dat problemen en vragen worden opgelost. Vanuit jouw servicegerichte houding vraag je door bij de wensen van jouw klanten, je bedenkt en biedt indien nodig alternatieve oplossingen aan.

 

  • Je hebt een (functie gerelateerde) opleiding op HBO-niveau afgerond en minimaal twee jaar werkervaring als applicatiebeheerder.
  • Je hebt ervaring met diverse methodes voor gegevensoverdracht (koppelingen) en bij voorkeur kennis van de ESB.
  • Je hebt aantoonbare kennis van methodieken voor het inrichten van informatievoorziening,  informatietechnieken en beheerprocessen (bij voorkeur BISL, ITIL of FSM).
  • Je zult regelmatig de verschillende locaties van Zonnehuisgroep Noord bezoeken. Het is daarom noodzakelijk dat je beschikt over een auto en rijbewijs B.
  • Je bent flexibel en daar waar nodig bereidt om buiten kantoortijden te werken.


Wat bieden wij jou?

Een plezierige werkomgeving in een gezellige en informele organisatie. We bieden je een baan met veel afwisseling, verantwoordelijkheid, kennisdeling en de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen.

  • Een jaarcontract (met de mogelijkheid tot verlenging), het aantal te werken uren leggen we in overleg met jou vast (minimaal 24 uur per week en maximaal 36 uur per week)
  •  Jouw thuisbasis is het centraal bureau in Zuidhorn
  • De functie is ingeschaald in functiegroep FWG 50 van de CAO VVT, dit is maximaal                    € 3.707,64 bruto per maand op fulltime basis
  • Deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn
  • Een nieuwe (elektrische) fiets, voordelig fitnessen of wil je toch liever een laptop of een tablet? Wij bieden een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden!


Meer informatie

Voor meer informatie bel je met Anita Meijer (Coördinerend strategisch adviseur ICT)  via telefoonnummer 06–31770870 of met Marieke Wilpstra (Functioneel beheerder) via telefoonnummer 06-31039354.


Wil je direct solliciteren?

Stuur je motivatiebrief en CV voor donderdag 2 juli a.s. naar sollicitatie@zonnehuisgroepnoord.nl, onder vermelding van vacaturenummer 20.065. De sollicitatiegesprekken worden gepland op woensdag 8 juli 2020.

Kom je bij ons in dienst, dan vragen we je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 




Liever flexibel aan de slag?