Uw zorgvraag        Thuiszorg        Locaties        Zorg aanvragen        Huurwoningen        Werken bij

Junior financieel medewerker

Ben jij een financiële topper met ambitie?

Wil jij een unieke kans om als starter snel veel ervaring op te doen binnen de verschillende aspecten van een financiële functie in de zorg? Ben je leergierig en heb je de ambitie om door te groeien naar een rol waarin je zelfstandig analyses kunt maken en ons management mag adviseren over onze financiële zaken? Wie weet kunnen wij wat voor elkaar betekenen!


Wat ga je doen?

Wij zorgen ervoor dat jij je als junior financieel medewerker snel thuis voelt binnen alle onderdelen van onze financiële afdeling. Je gaat van start bij de financiële administratie. Samen met Rob zorg je voor ons debiteuren- en crediteurenbeheer, je verwerkt kas en bank mutaties en zorgt ervoor dat alles juist en tijdig opgepakt wordt. Tevens ben je, samen met Marianne, verantwoordelijk voor een correcte cliëntenadministratie. Hierbij draag je zorg voor de verwerking van mutaties van cliëntgegevens en alles rond opnames van nieuwe cliënten. Als kers op de taart mag je samen met Karst, Hilda en Evelien van de backoffice maandrapportages maken en leren zij je hoe je analyses uitvoert. Maar dat is nog niet alles, want je mag je ook bezig houden met actuele projecten zoals bijvoorbeeld digitalisering van onze processen. Kortom, we bieden je een afwisselende en leerzame werkplek waarbij je de vrijheid krijgt om jezelf te ontwikkelen!


Wie ben jij?

Jij bent een echte aanpakker die het werk ziet liggen en graag zichzelf verder wil ontplooien in de financiële functie. Daarnaast kan je goed het overzicht bewaken. Dankzij jouw helicopterview en brede inzet op onze financiële afdeling kan je uitstekend inschatten welke consequenties bepaalde keuzes binnen de afdeling kunnen hebben.                                                                     

  • Je bent in het bezit van een relevant diploma op MBO niveau 4 of HBO niveau (Accountancy/ Bedrijfseconomie/ Finance)
  • Je beschikt over 1 tot 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Affiniteit met registratiepakketten. Kennis van QIC, ONS en Afas is een pré
  • Je hebt van nature een klantgerichte, resultaatgerichte en kritische houding
  • Je bent communicatief sterk, flexibel en bent in staat de juiste prioriteiten te stellen
  • Je kunt goed in teamverband werken en werkt nauwkeurig, klantgericht en pro-actief
  • Je bent leergierig en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.


Wat bieden wij jou?

Een plezierige werkomgeving in een organisatie die volop in beweging is. Een positie die je zelf kunt ‘maken’. We bieden je een baan met veel afwisseling, kennisdeling en de mogelijkheid om jezelf te ontplooien.

  • Een jaarcontract voor 32 tot 36 uur per week (met uitzicht op een vast dienstverband)
  • Een salaris passend bij opleiding en ervaring (maximaal € 3153,90 bruto per maand bij een fulltime dienstverband)
  • Een aantrekkelijke eindejaarsuitkering
  • Diverse ontwikkel-, opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • Deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn
  • Een nieuwe (elektrische) fiets of voordelig fitnessen? Wij bieden een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden!

 


Wie zijn wij?

Zonnehuisgroep Noord biedt zorg, specialistische behandeling en begeleiding aan mensen thuis of bij een van onze locaties in de provincie Groningen. We sluiten de zorg zoveel mogelijk aan bij de mogelijkheden, behoeftes en gewoontes van de cliënt. Hierbij gaan wij uit van de eigen kracht van de cliënt. In onze organisatie draait het om oprechte en persoonlijke relaties. Iedereen, jong of oud, wil graag onafhankelijk leven, zelfstandig én zelfbeslissend. Het is onze uitdaging om dat te ondersteunen.


Meer informatie

Neem dan contact op met Wilco van den Hul (senior Financial Controller) op telefoonnummer 06-57458615.


Wil je direct solliciteren?

Stuur je brief met CV vóór maandag 16 september a.s. naar sollicitatie@zonnehuisgroepnoord.nl onder vermelding van vacaturenummer 19.095. De sollicitatiegesprekken worden gepland op donderdag 19 en vrijdag 20 september.

Aan iedere nieuwe medewerker wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.




Liever flexibel aan de slag?